Alla inlägg den 28 januari 2010

Av kristel - 28 januari 2010 10:41

ja, då sitter jag här igen, och ska försöka skriva nått bra:) är på jobb för tidigt idag(ville inte bli sen i snökaoset..) så då kan jag ju passa på att göra nått roligare än att bara sitta och vänta. blir en lång dag 11-9, men jag jobbar med kusinen så det e ju najs:)

Denna veckan har varit najs,(förutom att min nya data inte vill starta och e på lagning i tre veckor) i tisdes var vi och tog stygnen på lillan och det såg jättefint ut. så nu behöver stackaren inte ha den jobbiga tratten på huvudet med. och sen var det spelkväll med underbara Rosa efter det! som jag har saknat henne. förra veckan blev det ingen dejt för jag jobbade kväll hela veckan pga att jag inte ville låta Cindy vara ensam för mycket nu efter operationen.

Igår hade jag det riktigt mysigt hemma med Johan. Jag stack och hyrde nyaste Wallander och gotte och Ben & Jerry´s, och så mös vi ner oss i soffan och njöt av ännu en bra Wallander. En riktigt bra lilllördag! det saknades bara en kall cider, men jag vågade inte, för Johan e ju som en alkoholpolis:P haha, jag hade väl varit gravt alkoliserad om jag hade druckit en cider en onsdagskväll... hihi


Nu ska jag byta om och börja jobba. hoppas det blir mer att göra än igår, för det är så jobbigt när det inte finns nån kunder.


Hoppas all ni andra oxå har det lika bra som jag!


tills nästa gång..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards