Alla inlägg den 16 januari 2010

Av kristel - 16 januari 2010 22:55

  

                                     Cindy is back ! <3


Äntligen har jag fått hem min lilla prinsessa. Opererad och frisk! Det hela har gått jättebra. Räkningen var destu mer skrämmande.. tur man har försäkring.

hon ligger här brevid mig och myser, som jag har saknat hennes närvaro. bara att ha henne nära. det ska bli så mysigt att krypa ner i sängen, klappa min älskling och se en bra film.  det har blivit lite favoritgotte till plutta :)


                                       Cindy <3 Ben & Jerry´s


Detta e nog hennes favorit. endast det bästa duger ;)

Har haft en mysig kväll nu med flickorna(Issa och Jessika och Rosa), men nu kallar sängen. tror lillan är trött efter allt ont och tråkigt. blir nog inte mycket spring på henne inatt. :)


  

          Jobbiga tratt, tur mamma tar av den när hon har mig under uppsikt:)





                                                  

Kristel

                                                  

    

                                                  

 Johan

                                                  

    

                                                  

  Cindy



tills nästa gång...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards