Direktlänk till inlägg 13 november 2012

tillbaka ?

Av kristel - 13 november 2012 19:41

Här sitter jag i mörkret och tänkte kanske börja skriva lite igen...

Det var ju ett tag sen och det är synd, för ibland kan¨det vara skönt att skriva av sig lite.

Har ju hänt en del sen jag skrev sist.. och det tänker jag inte inte börja skriva om.

Har som vanligt inte så mycket att skriva om igentligen...

haha, det var inte så lätt som jag trodde. jag får nog öva upp min förmåga att blabba ut en massa text.

massa kärlek till min fina älskling och vår lilla sötnos <3


tills nästa gång...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristel - 27 juli 2010 20:05


då har semestern börjat och jag njuter i fulla drag. har haft en mysig början med bad, familj och varit ute och ätit med Johan. :) vill så gärna att vädret ska hållas ok, för då blir det camping på Ven snart. är så mätt efter fondue på Sandra´s...

Av kristel - 28 januari 2010 10:41

ja, då sitter jag här igen, och ska försöka skriva nått bra:) är på jobb för tidigt idag(ville inte bli sen i snökaoset..) så då kan jag ju passa på att göra nått roligare än att bara sitta och vänta. blir en lång dag 11-9, men jag jobbar med kusinen...

Av kristel - 17 januari 2010 20:24

sitter och myser i soffan med prinsessan, efter en dag fylld med underbara människor. först var vi på besök hos mamma och pappa, och där var Sörensens oxå :) och sen stack vi till mormor och morfar och lekte med alla vovvarna. Cindy och Lucy var bäst...

Av kristel - 16 januari 2010 22:55

                                        Cindy is back ! <3 Äntligen har jag fått hem min lilla prinsessa. Opererad och frisk! Det hela har gått jättebra. Räkningen var destu mer skrämmande.. tur man har försäkring. hon ligger här brevid m...

Av kristel - 15 januari 2010 21:10

Idag blev det operation för lilla Cindy. har varit så orolig, men allt gick bra och jag har varit och hälsat på :) hon e så underbar! får antagligen hem henne imorgon och det e banne mig på tiden. att vara utan henne är som att vara utan sitt hjärta....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards