Alla inlägg under december 2009

Av kristel - 18 december 2009 20:09

då var jag hos Rosa igen :)

Har varit här en hel del under sjukskrivningen, men vem e jag inte helst hos om det inte är Rosa:) hon har varit ledig och varit hemma med sjuk Max så då har jag passat på att få sällskap. Riktigt tråkigt att vara ensam hela dagarna,. och nu bara längtar jag efter julen.

fy vad jag ska njuta av julen! Jag älskar julen och allt vad den innebär. God mat som tusan, helt underbar familj och alltid massor av klappar :)


ska se Snygg sexig och singel nu, och kanske färga håret. sen krypa ner på min "handikappmadrass" och se på Animal planet. ME LOVE!


God natt.


Tills nästa gång...

Av kristel - 17 december 2009 17:01

  


Ja, då har jag skapat mig en egen blogg... känns väl bra.

Snö får bli dagens grej.

Jag gillar det skarpt, men Cindy där emot får jätte ont i sina ben.    Måste nog köpa en overall till henne så jag kan gå ut med henne. suck, så jävla dyrt.


Ska på julkabaré hos lillasyrran ikväll, ska bli roligt.


ha det bra tills nästa gång   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards